Lakeudelle.fi

Uutisia Lakeudelta

27.03.2018
Lakeudelle kuntamarkkinoinnin semifinaaliin!

Markkinoinnin rooli korostuu kuntien kehittämisessä - Kuntamarkkinoinnin Suomen mestaruudesta kilpailee tänä vuonna 35 työtä

Kuntamarkkinoinnin Suomen mestaruudesta kilpailee tänä vuonna 35 työtä, joista tuomaristo on valinnut 10 semifinaaliin. Monissa kunnissa on onnistuneesti liitetty yhteen strategia, kuntalaisten osallistuminen ja kunnan markkinointi.

- Elinvoiman kehittäminen on entistä tärkeämpi kunnan tehtävä, ja se näkyy markkinoinnin tehostumisena. Kuntalaisia on saatu hyvin mukaan, jopa strategiatasoiseen suunnitteluun ja monenlaisiin yhteisiin tempauksiin. Monesta hankkeesta on helppo aistia intoa ja energiaa, jolla työtä on tehty ja saatu ihmiset innostumaan. Yhteishengessä on markkinoinnin voima, toteaa tuomariston puheenjohtaja, Kuntaliiton markkinointijohtaja Maritta Mäkelä.

Kuntamarkkinoinnin SM-kilpailun tavoitteena on kehittää markkinointi- ja viestintäosaamista kunta-alalla nostamalla esille oivaltavaa ja tuloksellista markkinointia ja viestintää. Kilpailu järjestettiin nyt 13. kerran. Palkinnot jaetaan kuntamarkkinoinnin Piiri-yhteistyöverkoston tapahtumassa Seinäjoella 16. toukokuuta.

Lakeudelle -perhematkailukampanja semifinaalissa

Kuntamarkkinoinnin SM-kilpailun shortlista aakkosjärjestyksessä:

Keuke - Onnistuvan yrityksen asialla
Lakeudelle -perhematkailukampanja (Etelä-Pohjanmaan Matkailu Oy)
Me teemme yhdessä uutta Tuusulaa
Osallistu oikeesti! (Varkauden kaupunki)
Paska kaupunni (Oulun kaupunki)
Pop up Shoppeenmäki (Ylöjärven Yrityspalvelu Oy)
Porvoo GeoTour
Saimaan kaunis Mikkeli - kesäoppaat ja opastekstit
Todella outo, ehdottomasti uniikki - Porin dataohjattu osallistava brändiuudistus
Valkeakosken talonäyttely

Kiitämme jo tässä vaiheessa kaikkia Lakeuden ilosanomaa eteenpäin kanssamme vieneitä tahoja! 

Lue koko tiedote stt:n sivuilta

Lisää